حاجی میرزایی: مسئولیت آموزشی،‌ شاخص‌های آموزشی و پرورشی مهدکودک‌ها به عهده آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد در قانون حکم شده که مسئولیت آموزشی،‌ شاخص‌های آموزشی و پرورشی مهدکودک‌ها به عهده آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: مسئولیت آموزشی،‌ شاخص‌های آموزشی و پرورشی مهدکودک‌ها به عهده آموزش و پرورش است

به گزارش ایلنا،‌ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص وضع کنونی مهدکودک‌ها گفت: دوره پیش از دبستان یعنی از صفر تا شش سالگی یکی از دوره‌های مهم شکل‌گیری زندگی و تربیت بچه‌ها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت مهدکودک‌ها از انضباط خوبی برخوردار نیست. بخشی از آن زیر نظر بهزیستی و بخش‌های دیگر است. در قانون حکم شده که مسئولیت آموزشی،‌ شاخص‌های آموزشی و پرورشی مهدکودک‌ها به عهده آموزش و پرورش باشد.

حاجی میرزایی بیان کرد:‌ دولت هم در این باره مصوبه‌ای دارد که مشخص کرده که تعیین محتوای آموزشی در مراکز مهدکودک‌ها و نظارت بر سلامت آموزشی و صلاحیت کسانی که آموزش در مهدکودک را بر عهده دارند، وظیفه آموزش و پرورش باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ در جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و سازمان بهزیستی مواردی مرور شد و خوشبختانه همه به این تفاهم رسیدند که این دوره بسیار مهم است. باید یک نوع وحدت مدیریت در این دوره اعمال شود و محتوای آموزشی تحت نظارت و کنترل دقیق قرار بگیرد. اما در مورد کیفیت مهدکودک‌ها یک کمیسیون را تشکیل دادند که با جزییات بیشتر و دقت کامل‌تر پیشنهادات لازم را آماده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار