نگاهی به دیدارهای شب اول از دور سوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا

ورود رسمی بزرگ‌ترها به لیگ قهرمانان اروپا؛ شب پاگشای ایرانی‌‎ها رسید

تهران (پانا) - در دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا سه بازی در شهرهای مختلف این قاره برگزار خواهد شد که در یکی از بازی‌ها خنت که میلاد محمدی را در لیست دارد در دیداری خانگی به میدان می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود رسمی بزرگ‌ترها به لیگ قهرمانان اروپا؛ شب پاگشای ایرانی‌‎ها رسید

دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با ورود تیم‌های بزرگ قاره سبز امشب با برگزاری سه بازی در شهرهای کیف، سالونیک و خنت آغاز خواهد شد.

اولین بازی این مرحله در اوکراین سوت خواهد خورد، جایی که دیناموکیف به مصاف آلکمار خواهد رفت و سپس پائوک از بنفیکا میزبانی می‌کند و در آخرین دیدار از شب اول این مرحله که از ساعت 23 آغاز می‌شود، تیم بحران زده خنت در دیداری خانگی روبروی تیم آماده راپیدوین قرار می‌گیرد.

پس از بازی‌های امشب، برنده‌ها به ترتیب به این صورت در مرحله پلی‌آف به میدان خواهند رفت. برنده بازی پائوک و بنفیکا در دیداری خارج از خانه به مصاف کراسنودار روسیه خواهد رفت و برنده دیدارهای دینامو کیف و آلکمار هم روبروی برنده بازی خنت و راپیدوین قرار می‌گیرد.

‌‌

دینامو کیف - آلکمار / ساعت 21:30 ورزشگاه المپیسکی شهر کیف

میرچا لوچسکو (رومانی) - آرنه اشلوت (هلند)

آخرین بازی روبرو: دینامو کیف 2 - آلکمار صفر

در حالی پس از 20 سال قرار است دیناموکیف و آلکمار به مصاف هم بروند که هر دو بازی تاریخ دو تیم با برد دینامو کیف تمام شده و در هر دو بازی تیم اوکراینی دو بار دروازه حریف خود را باز کرده است.

از نظر اوضاع و احوال دو تیم، دیدارهای اخیر نشان داده است که دیناموکیف از آمادگی بالاتری برخوردار است، آنها سوپر کاپ اوکراین را بدست آوردند و از دو بازی اول این فصل لیگ برتر اوکراین 4 امتیاز گرفتند، هر چند نباید فراموش کرد که آخرین بازی رسمی آنها مساوی شده است. اما در مقابل هر چند آلکمار توانست در دور دوم در وقت اضافه 3 بر یک از سد ویکتوریا پلژن جمهوری چک عبور کند، اما روند حرکتی این تیم در دیدارهای دوستانه امیدوار کننده نیست، به گونه‌ای که آنها پس از دور دوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی انجام دادند و نتوانسته‌اند در آنها با برد زمین را ترک کنند.

پائوک - بنفیکا / ساعت 22:30 ورزشگاه تومبا شهر سالونیک

آبل فریه‌را (پرتغال) - خورخه ژسوس (پرتغال)

آخرین بازی روبرو: پائوک یک - بنفیکا 4

در بین سابقه نسبتا طولانی بازی روبروی دو تیم در طول تاریخ، باید گفت که این تیم بنفیکا است که برتری مطلق دارد، به گونه‌ای که پائوک تنها یکبار توانسته در طول تاریخ بنفیکا را شکست دهد که این برد هم در ضربات پنالتی بدست آمده و مربوط به 21 سال پیش است.

هر چند بنفیکا که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر پرتغال شد، در آخرین بازی دو تیم برد آسانی را بدست آورده بود، اما بعید است مانند دیدار آخر دو تیم که 2 سال پیش برگزار شده، کار تیم پرتغالی در یونان راحت باشد و بتوانند روند بردهای همیشگی‌اش در یونان مقابل پائوک را تکرار کند. آنها پیش از این 3 بار در یونان به مصاف پائوک رفته‌اند که هر سه بازی با برد تمام شده اما وضعیت اخیر تیم یونانی نشان می‌دهد آنها سطح بالایی از آمادگی را دارند و توانسته‌اند در همین ابتدای فصل دو برد متوالی بدست آورند که یک برد مقابل بشیکتاش در مرحله دوم انتخابی لیگ قهرمانان بوده است. این در حالی است که بنفیکا طی چند وقت اخیر بازی رسمی نداشته و تنها در سه بازی دوستانه به میدان رفته که هر سه بازی هم با برد به پایان رسیده است.

‌‍

خنت - راپیدوین / ساعت 23 ورزشگاه خیلامکو آره‌نا شهر خنت

لاسلو بولونی (رومانی) - دیتمار کوبائر (اتریش)

خنت و راپیدوین امشب در وضعیتی برای اولین بار در تاریخ روبروی هم قرار خواهند گرفت که روند اخیر دو تیم کاملا متفاوت بوده است و نشان از آمادگی بالای تیم اتریشی دارد.

خنت که میلاد محمدی را مانند فصل گذشته در اختیار دارد، تا به اینجای کار در فصل جدید 5 بازی در لیگ برتر بلژیک انجام داده که در 4 بازی با شکست زمین را ترک کرده و تنها یکبار به پیروزی رسیده است اما این در حالی است که راپیدوین هر سه بازی فصل جدید خود را با برد به پایان رسانده است. آنها پس از پیروزی یک بر صفر مقابل لوکوموتیو زاگرب در مرحله دوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، دو بازی دیگر در اتریش انجام دادند که در آنها 9 بار موفق به گلزنی شدند تا قدرت خط حمله خود را نشان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار