تولید محتوای آموزشی در مدارس شهرستان بیرجند

بیرجند(پانا)- محمدحسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در بازدید از کلاس تولید محتوا در آموزشگاه سما عنوان کرد در تمامی مدارس شهر بیرجند امکانات تولید محتوا برای همکاران فراهم بوده و معلمین گرامی می توانند با استفاده از امکانات مدارس نسبت به تولید محتوا اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزشی در مدارس شهرستان بیرجند

محمدحسین یکه خانی در این بازدیدبا اشاره به لزوم تولید محتوای آموزشی توسط همکاران گفت: زیر ساخت های لازم برای تولید محتوای آموزشی در مدارس فراهم شده است و معلمان گرانقدر می توانند با حضور در مدارس نسبت به تولید محتوای الکترونیکی اقدام نمایند.
وی ضمن اشاره به ضرورت آموزش حضوری دانش آموزان افزود: حضور دانش آموزان در مدارس کاملا اختیاری بوده و آموزش دانش آموزان در کنار آموزش حضوری به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد نیز دنبال می شود که نیاز به تولید محتوا توسط همکاران دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به کاهش ساعات آموزشی مدارس به دلیل شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: معلمان بعد از پایان ساعت حضور دانش آموزان در مدارس می توانند با استفاده از امکانات آموزشگاه نسبت به تولید محتوا و بارگذاری آن در شبکه شاد اقدام کنند.
یکه خانی در پایان ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران و کادر اجرایی مدارس اظهار کرد: در تمامی مدارس شهر بیرجند امکانات لازم برای معلمین فراهم شده است تا در صورت نیاز با استفاده از این امکانات و به صورت کاملا رایگان کار تولید محتوا را در محیط کلاس درس و آموزشگاه انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار