آغاز شور عاطفه‌ی زنجانی‌ها با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر "

زنجان (پانا) - 3 هزار و 210دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیازمند لوازم‌التحریر به‌ویژه ملزومات دریافت آموزش مجازی و غیرحضوری هستند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز شور عاطفه‌ی زنجانی‌ها با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر "

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در برنامه زنده تلویزیونی" زنجان سلام" که هر روز صبح از شبکه استانی اشراق پخش می‌شود، گفت: کمیته امداد هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می‌کند، امسال نیز به سبب تقارن آن با ماه محرم و شیوع ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه همیشگی خود را با هدف جمع‌آوری ملزومات آموزش غیرحضوری با عنوان "شور عاطفه‌ها " برگزار می‌کند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز دانش آموزان به ملزومات آموزش مجازی گفت: پویش مرحله دوم ایران همدل با عنوان " شور عاطفه‌ها"، توسط کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران، خیران، از روز شنبه ۲۲ شهریور در سراسر کشور آغاز و تا ۱۱ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.
صفری با اشاره به استعدادهای درخشان جامعه هدف این نهاد افزود: ما در تلاش هستیم برای تحقق عدالت آموزشی با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات لازم برای آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد: این نهاد با بیش از 3 هزار و 210 دانش‌آموز و 256 دانشجوی تحت حمایت در نظر دارد با مشارکت 111 مرکز نیکوکاری اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و خیران، برای تهیه ملزومات آموزش حضوری غیرحضوری برای دانش آموزان تحت حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر کمک‌های مردمی و خیران از طریق فضای مجازی و روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود افزود: پایگاه‌های نمادین شور عاطفه برای جمع‌آوری کمک‌های مردم عزیز استان زنجان در روز پنجشنبه 27 شهریور ایجاد و نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها اقدام می‌کنند.
صفری افزود: در این پویش ملی که با شعار" همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" آغازشده است، تمرکز بر روی جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و هم استانی‌های عزیز برای تأمین و خرید ملزومات آموزش غیرحضوری (تبلت) با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم‌بضاعت از آموزش فضای مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با سایر دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم و خیران زنجانی 4 میلیارد تومان در شور عاطفه‌ها مشارکت داشتند افزود: برنامه‌ریزی‌شده است امسال این مبلغ با کمک خیران، حامیان طرح اکرام و مراکز نیکوکاری 10 درصد افزایش یابد.
صفری از مشارکت کلیه دستگاه‌ها از جمله آموزش‌و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، پایگاه‌های بسیج بخصوص صداوسیما که در کلیه برنامه‌های اجرایی این نهاد به‌ویژه شور عاطفه به‌عنوان دانشگاه عمومی اطلاع‌رسانی بسیار خوبی دارند تشکر و قدردانی کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد مهربانی#1*024*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت مجازی 6037997950030420 و نزد صندوق امداد ولایت واریز و یا به‌صورت حضوری به‌تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار