شهردار سمنان:

جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار مهارتی، ممتاز است

سمنان (پانا)- شهردار سمنان با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادها، سازمان های دولتی و همچنین رسالت شهرداری در توسعه و پیشرفت مراکز علمی و پژوهشی گفت مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان انجام خواهد پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار مهارتی، ممتاز است

سیدمحمد ناظم رضوی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به میزبانی این دانشگاه، ضمن حمایت از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و اعلام کمک به این مجموعه خاطرنشان کرد: درخواست های مورد نظر به صورت کتبی به دفتر شهردار ارائه شده تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان نیز در این دیدار، ضمن تشکر از شهردار سمنان بابت خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه های مختلف، از اقدامات انجام شده به نیکی یاد کرده و افزود: رسالت و ماموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رضا نقدی ضمن اشاره به تحصیل 60 درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و 40 درصدی در مقطع کارشناسی گفت: دانشگاه فنی‌ وحرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و این دانشگاه به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با 4000 هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی است که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

وی با اشاره به مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان خواستار همکاری شهرداری در خصوص آسفالت محوطه های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار