استاندار تهران خبر داد

اجرای طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها در استان تهران تسریع

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت اجرای طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها در استان تهران تسریع می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها در استان تهران تسریع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در اولین جلسه طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها با اشاره به اهمیت این طرح اظهار کرد: استانداردسازی نشانی مکان‌ها فرایندی است که موجب ایجاد و نگهداری یک نشانی رسمی و استاندارد برای نشانی‌های در حال استفاده شود و GNAFT یا Geocoded national address file خوانده می شود.

وی ادامه داد: در طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها اطلاعات در زمینه کدپستی مکان‌ها و شماره ملی افراد جمع‌آوری و پس از اشتراک گذاری با یکدیگر در اختیار دستگاه‌های اجرایی برای استفاده قرار می‌گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها برای دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات استفاده متعددی خواهد داشت، ضمن اینکه طرح استانداردسازی نشانی مکان‌ها یک پیش نیاز اصلی برای تحقق دولت الکترونیک و از طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است.

محسنی بندپی گفت: به منظور تسریع در اجرای این طرح نامه‌ای به بنیاد مسکن، حوزه روستایی و همچنین شهر استانداری تهران ارسال شود تا مرزبندی محلات در شهرها انجام شود و در مورد روستاها نیز با توجه به اینکه ارزش افزوده باید در حوزه عمرانی هزینه شود از دیوان محاسبات استعلام شود؛ در غیر این صورت تحقق اعتبار این طرح در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار