نحوه اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط کرونایی

تهران (پانا) - مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط و نحوه ارائه درخواست برای اسکان موقت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای پایان نامه را برای ترم تحصیلی جدید اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نحوه اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط کرونایی

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی اسکان موقت خوابگاهی و دارای سنوات مجاز در مقطع ارشد (ورودی ۹۷) و دکتری (ورودی سالهای ۹۵، ۹۶ و ۹۷) که پروپوزال خود را به تصویب رسانده اند، می توانند حداکثر در یک از بازه های زمانی ۲۰ روزه ذیل که به تایید استاد راهنما و آموزش دانشکده رسیده باشد از خوابگاه های دانشجویی استفاده کنند.

بر این اساس تاریخ اول اسکان دانشجویان از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۰ مهر ادامه دارد و زمان دوم نیز از ۱۳ مهر ماه جاری آغاز خواهد شد و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

بنابراین دانشجویان متقاضی اسکان در خوابگاه باید وارد سامانه اتوماسیون (میز کار) به آدرس https://erp.atu.ac.ir/ شده و سپس از قسمت احراز هویت، وارد صفحه فرم درخواست و با انتخاب فرم خوابگاه تحصیلات تکمیلی و پر کردن فرم (پر کردن تمام فیلد های فرم الزامی می باشد)شوند و با انتخاب دانشکده محل تحصیل درخواست خوابگاه ارائه شود.

ثبت درخواست به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بوده و بعد از درخواست دانشجو و انتخاب دانشکده محل تحصیل، درخواست خوابگاه به اداره خدمات آموزشی دانشکده ارسال و بعد از تایید دانشکده و اساتید راهنما، نامه درخواست به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه به اداره خوابگاه ها ارسال می شود و بعد ازتایید درخواست، ازطریق تماس با دانشجو، خوابگاه مربوطه معرفی می شود.

دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرده است که همه دانشجویان باید به دلیل شرایط خطرناک کرونایی در تهران و احتمال بالای ابتلا در محیط های مشترک و ضمن سعی در پرهیز از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تاحد امکان به صورت مجازی و از راه دور به فعالیت های علمی خود ادامه داده و در صورت اضطرار درخواست اسکان را ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار