مدیر تامین بسته بندی پویش مشق استان اصفهان:

100 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی به دانش آموزان کم بضاعت اهدا می شود

اصفهان ( پانا) - پویش مشق احسان برای سومین سال است که در سراسر کشور اجرا می شود. هدف از این پویش، تولید 100 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزان خانواده های کم برخوردار است.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
100 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی به دانش آموزان کم بضاعت اهدا می شود

سید حامد میرهدایتی، مدیر تامین بسته‌بندی پویش مشق استان اصفهان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: پویش مشق احسان برای سومین سال است که در سراسر کشور اجرا می شود. هدف ما تولید 100 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزان خانواده های کم برخوردار است. به غیر از اصفهان که هدف توزیع این محصولات است، 8 استان دیگر کشور هم تحت پوشش استان اصفهان هستند.

میر هدایتی افزود: این بسته ها از محصولات نوشت افزار اسلامی و ایرانی تشکیل شده و برای سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به تفکیک جنسیتی دختر و پسر در قالب 6 بسته با رنگ ها و طرح های متفاوت بسته بندی می شود.

وی تصریح کرد: برای کل استان اصفهان 20 هزار بسته پیش بینی شده که سعی ما بر این است که در کم‌ترین زمان ممکن بسته ها به دست دانش آموزان برسد. استان های کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، فارس و شهرکرد دیگر استان‌هایی هستند که از اصفهان این بسته ها برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: این طرح با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان و کمک بسیاری از خیریه ها جمع آوری شده است و انشالله برای سال های آینده هم اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار