معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خبر داد:

۱۲۵۰ میلیارد تومان به آسیب دیدگان کرونا در البرز اختصاص یافت

کرج(پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اعلام کرد که یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد به مشاغل آسیب دیده از کرونا دراین استان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۵۰ میلیارد تومان به آسیب دیدگان کرونا در البرز اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: این مشاغل در حوزه کسب و کار خدماتی بودند که برای توزیع این تسهیلات کارگروهی نیز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: براین اساس ثبت نام از واحدهایی که در اثر کرونا آسیب دیدند آغاز شده و پرداخت ها با توجه به شرایطی که شیوع بیماری ویروسی کرونا در استان البرز ایجاد کرده به صورت غیر حضوری خواهد بود.

شاهمرادی تاکید کرد: با هماهنگی های به عمل آمده اصناف با تکمیل مشخصات خود در یک فرم تک برگی می توانند روی سامانه کارا ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه براساس بررسی ها برخی از بانک ها از ندادن شماره تلفن واحدهای تولیدی و مشخصات دقیق گلایه مند هستند که لازم است همراهی لازم از سوی بخش تولید صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: واحدهای تولیدی حتی چک برگشتی هم اگر داشته باشند مشمول دریافت این نوع تسهیلات قرار می گیرند و این اقدام موثر در استان البرز شروع شده است.

وی اظهار کرد: براین اساس شورای هماهنگی بانک ها با دستور استاندار البرز مکلف به پرداخت این تسهیلات مهم و تاثیرگذار شده اند.

استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و طبق آخرین بررسی ها ۷۰ درصد آنها فعال و مابقی نیمه فعال هستند.

از مجموع کل واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز حدود سه هزار واحد تولیدی آنها کوچک و با اشتغالزایی کمتر از ۵۰ نفر راه اندازی شده اند.

بیش از ۵۵ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک های صنعتی دولتی و غیردولتی مستقر بوده که دارای ظرفیت اشتغالزایی این واحدها ۶۷ هزار نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار