نگاهی به دیدارهای شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

رحمتی و اولین آزمون بزرگ در شب تاریخ‌سازی؛ استقلال 3 امتیاز را جشن گرفت

تهران (پانا) - در دیدارهای شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال پیش از سوت بازی بردش قطعی خواهد شد و شهر خودرو در اولین تجربه سرمربیگری سید مهدی رحمتی به زمین خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رحمتی و اولین آزمون بزرگ در شب تاریخ‌سازی؛ استقلال 3 امتیاز را جشن گرفت

سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری 3 بازی از دو گروه در شهرهای دوحه و الوکره آغاز خواهد شد. در دیدارهای امشب یک تیم ایرانی به زمین خواهند رفت، در دیدار اول که نماینده ایران حضور دارد، شهر خودرو در اولین تجربه سرمربیگری سید مهدی رحمتی به مصاف الاهلی امارات می‎‌رود. البته در گروه یک قرار بود استقلال مقابل الوحده امارات قرار بگیرد اما تیم اماراتی با تصمیمی عجیب اعلام کرد در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت تا در بحرانی‌ترین روزهای استقلال، بهترین هدیه برای این تیم از راه برسد و دیدار امشب دو تیم لغو شود.

در سایر دیدارهای امشب هم ابتد از گروه یک الاهلی عربستان به مصاف الشرطه عراق می‌رود و سپس در گروه دو الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی روبروی پاختاکور صف آرایی خواهد کرد.

گروه A

الاهلی عربستان - الشرطه عراق / ساعت 19:30 ورزشگاه بین‌المللی خلیفه شهر دوحه

ولادان میلویوویچ (صربستان) - عبدالغنی شهد (عراق)

آخرین بازی روبرو؛ اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت و آمار مهم الاهلی ؛ بدنبال ناکامی در فصل اخیر لیگ برتر عربستان و سوم شدن الاهلی در پایان فصل، تنها چیزی که می‌تواند مانع از اخراج سرمربی صربستانی الاهلی شود، نتیجه‌گیری و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، موضوعی که با توجه به کنار کشیدن الوحده امارات از حضور در رقابت‌ها، با برد در این بازی می‌تواند بسیار نزدیک شود. آنها عصر امروز در حالی به مصاف حریف خود خواهند رفت که در دیدارهای این فصل‌شان در لیگ قهرمانان باخت نداشته‌اند و در هر دو بازی مرحله گروهی توانسته‌اند گلزنی کنند اما در مقابل در هر دو بازی دروازه‌شان باز هم شده است.

آخرین وضعیت و آمار مهم الشرطه ؛ قهرمان لیگ برتر عراق پس از 6 ماه قرار است در دیداری رسمی به میدان برود. پس از اینکه لیگ برتر عراق در هفته چهارم فصل 2020-2019 تعطیل شد و فدراسیون فوتبال این کشور به علت شیوع کرونا ویروس تصمیم به نیمه تمام ماندن رقابت‌ها گرفت، الشرطه امشب در وضعیتی به میدان خواهد رفت که شاید همین دور بودن 6 ماهه از بازی‌های رسمی باعث شده باشد تا آنها از آمادگی لازم به دور باشند و نتوانند اولین برد خود در این فصل را رقم بزنند.

نکته جالب توجه درباره الشرطه این است که با توجه به کنار کشیدن الوحده از رقابت‌ها، وضعیت الشرطه و استقلال برای صعود خاص‌تر از قبل خواهد شد و آنها خوب می‌دانند که با گرفتن حتی یک امتیاز از این بازی هم می‌توانند به صعود امیدوار باشند.

گروه B

الاهلی امارات - شهر خودرو ایران / ساعت 19:30 ورزشگاه الجنوب شهر الوکره

جرارد زاراگوزا (اسپانیا) - سید مهدی رحمتی (ایران)

آخرین بازی روبرو ؛ اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت و آمار مهم الاهلی ؛ این تیم نیز مانند الشرطه عراق قرار است پس از 6 ماه در دیداری رسمی به میدان برود. آنها قبل از اینکه لیگ برتر امارات تعطیل شود در جدول صدرنشین بودند و حالا با حضور 3 بازیکن برزیلی خود امیدوار هستند که 3 امتیاز این بازی را بدست آورده و پس از دو شکست متوالی با نتیجه مشابه دو بر یک که داشتند، سرانجام عدد صفر از مقابل امتیازهای این تیم در لیگ قهرمانان پاک شود.

آخرین وضعیت و آمار مهم شهر خودرو ؛ در ادامه اتفاق‌های عجیب فوتبال ایران، امشب فوتبال آسیا شاهد این خواهد بود که یک تیم با حضور سرمربی - بازیکن به زمین برود.

سید مهدی رحمتی که طی اتفاقی منحصر به فرد بدون حتی یک روز سابقه مربیگری ناگهان به عنوان سرمربی شهر خوردو منصوب شد، امشب در حالی که خودش در زمین حضور دارد تیمش را هدایت خواهد کرد و امیدوار است به روند ناکامی‌های این تیم پایان داده و پس از 7 بازی رسمی بدون برد، سرانجام رنگ برد را به اردوی شهر خودرو بیاورد و البته اولین‌های تاریخش باشگاه شهر خودرو در لیگ قهرمانان را ثبت کند. آنها در اولین تجربه حضور خود فعلا در مرحله گروهی بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند و در هر دو بازی نتواسته‌اند گلزنی کنند.

الهلال عربستان - پاختاکور ازبکستان / ساعت 22:30 ورزشگاه الجنوب شهر الوکره

رزوان لوچسکو (رومانی) - شوتا آرولادزه (گرجستان)

آخرین بازی روبرو ؛ الهلال 4 - پاختاکور یک

نکته‌های مهم درباره دیدارهای روبرو ؛ در حالی برای هفتمین بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت که در دیدارهای تاریخ دو تیم تاکنون پاختاکور برد نداشته و در حسرت عبور از حریف عربستانی است. اما نکته امیدوار کننده درباره این بازی روند گلزنی دو تیم در تاریخ دیدارهای روبرو است. تمام بازی‎‌های تاریخ دو تیم گل داشته و در هیچ بازی با تساوی بدون گل دو تیم زمین را ترک نکرده‌اند.

آخرین وضعیت و آمار مهم الهلال ؛ پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر عربستان، الهلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با روحیه‌ای بالاتر به زمین خواهد رفت و بدنبال این است که با گرفتن 3 امتیاز و بدست آوردن چهارمین برد متوالی، از این بازی به یک امتیازی صعود از مرحله گروهی برسد.

آخرین وضعیت و آمار مهم پاختاکور ؛ صدرنشین مقتدر لیگ برتر ازبکستان که در 12 بازی اخیر رسمی خود بدون باخت زمین را ترک کرده و در تمام این بازی‌ها موفق به گلزنی شده است، با بهترین وضعیت ممکن پا به این دیدار سخت خواهد گذاشت. آنها نیز با توجه به 6 امتیازی بودن وضعیتی مشابه الهلال دارند و امیدوارند با برد در این بازی به یک قدمی صعود برسند، البته قطعا برای پاختاکور گرفتن یک امتیاز از تیم فعلی الهلال ارزشی کمتر از برد نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار