استودیوی گردشگری سیستان و بلوچستان از فردا آغاز به کار می کند

زاهدان (پانا) - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: ضبط برنامه در نخستین استودیوی گردشگری کشور در سیستان و بلوچستان از فردا سه شنبه آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استودیوی گردشگری سیستان و بلوچستان از فردا آغاز به کار می کند

مجتبی میرحسنی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: استودیو گردشگری در موزه منطقه ای جنوب شرق ایران برای نخستین بار با هدف تولید محتوا، فرهنگ سازی سفر و همچنین در حوزه معرفی کسب و کارهای نو و افراد موفق این صنعت با نگاه خلاقانه راه اندازی شد.

وی افزود: اکنون پس از انجام هماهنگی های لازم قرار است فردا نخستین ضبط برنامه تخصصی گردشگری در این استودیو انجام شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه قالب برنامه های تولیدی در این استودیو گفت و گو محور است، ادامه داد: براساس توافق انجام شده هفته ای یک روز برنامه های تولید شده در استودیوی گردشگری در شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

میرحسینی تصریح کرد: بخش خبری نیز یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برای تولید و پخش در این استودیو است که به اخبار حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: محتوای تولید شده در این استودیو در اختیار فعالان فضای مجازی قرار می گیرد تا از این طریق نیز ظرفیت های پنهان گردشگری سیستان و بلوچستان در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: با آغاز فعالیت این استودیو می‌توان از نظرات صاحبان اندیشه، اساتید دانشگاه و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری جهت گفتمان سازی و معرفی ظرفیت‌ها با توجه به رویکرد جدید سفرهای هوشمند به این استان استفاده کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: امیدواریم با فعالیت این استودیو شاهد افزایش مشارکت مردم و فعالان گردشگری در معرفی مقاصد ناشناخته، گفتمان سازی و بیان فرصت‌های پیش روی سیستان و بلوچستان برای ورود به قرن ۱۵شمسی با بهره‌گیری از تجارب سده گذشته، کمک به شکل گیری مشاغل جدید و افزایش تولید با استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما برای پخش از شبکه هامون باشیم.

وی گفت: در استراتژی توسعه محصول، برخی اوقات باید محصولات جدیدی را خلق کنیم و متناسب با زمان دیگر با چند تغییر کوچک در محصولات قبلی می‌توانیم بازار جدید را ایجاد و به بهترین شکل نیازهای گردشگران را شناسایی کنیم و آنها را به بهترین وجه برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار