سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد:

بستری ۱۶۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های البرز

کرج(پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۲۸ نفر رسید .

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۱۶۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های البرز

به گزارش ایسنا، محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ شهریور ۶۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزار و ۴۳۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۵۱ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۱۳ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۷۱ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۴۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۷ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند.

فتحی با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۴بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۰ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹، جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۲۸ نفر رسید.

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴هزار و ۹۸۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار