رکورد جدید پولدارها در سرزمین خروس‌ها؛ پاری سن ژرمن سیاه‌ترین شب قرن لوشامپیونه را ثبت کرد

تهران (پانا) - پاری سن ژرمن که تا فصل گذشته با خریدهای کهکشانی رکوردشکنی و تاریخ‌سازی می‌کرد، اینبار در زمینه‌ای منفی دست به ثبت رکوردی تاریخی زد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رکورد جدید پولدارها در سرزمین خروس‌ها؛ پاری سن ژرمن سیاه‌ترین شب قرن لوشامپیونه را ثبت کرد

به نظر می‌رسد پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن که مالکیت آن بر عهده میلیاردر قطری است، روی نوار ناکامی افتاده است و قرار نیست اوضاع برای مدافع عنوان قهرمانی به راحتی وارد روال عادی شود که هواداران این تیم متمول به آن عادت کرده‌اند.

پاری سن ژرمن پس از اینکه در هفته اول مقابل لنس تن به شکست داد، شب گذشته در جریان مسابقات هفته سوم لوشامپیونه در دومین بازی این فصل در دربی کلاسیک فوتبال فرانسه به میدان رفت و باز هم با قبول شکست زمین را ترک کرد تا اوضاع برای این تیم و توماس توخل سرمربی آلمانی آن به آرامی وارد بحران شود.

هر چند قبول دو شکست متوالی در هفته‌های ابتدایی شوک بدی برای هواداران پاری سن ژرمن بود، اما آنچه در دربی کلاسیک رخ داد تلخ‌تر از شکست‌‎های پولدارها بود.

در جریان این بازی پرخورد، داور بازی به 5 بازیکن ( کروزارا، پاردس و نیمار از پاری سن ژرمن و آماوی و بندتو از المپیک مارسی) کارت قرمز نشان داد، موضوعی که باعث شد این بازی تبدیل به پرکارت قرمزترین بازی قرن لیگ یک فرانسه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار