نگرانی از وضعیت کرونا در روزهای آینده؛

آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد سه رقمی شد

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه مورد مرگ براثر بیماری کرونا خبر داد و گفت قربانیان کرونا در استان به ۱۰۱ نفر رسیدند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد سه رقمی شد

پرویز یزدان پناه در جمع خبرنگاران گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 5581 مورد گزارش شده است.

او ادامه داد: هم اکنون 279 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 110 نفر مبتلای قطعی و 22 نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

یزدان پناه افزود: امروز نیز جواب 282 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: متاسفانه سیر صعودی کرونا در استان ادامه داشته و روزانه در حال افزایش است.
او یادآور شد: چنانچه این موج خطرناک ادامه داشته باشد تبعات جبران ناپذیری به جامعه وارد کرده و همه افراد را تحت الشعاع خود قرار میدهد.
یزدان پناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازارها و مکان های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.
رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکید همیشگی ما استفاده مداوم از ماسک در مکان های عمومی و ادارات و توجه ویژه به رعایت فاصله گذاری پویا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار