معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سلامت همکاران و دانش آموزان اولویت دستگاه تعلیم و تربیت است

میانه(پانا) - جلسه روسای جوار منطقه میانه با حضور علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان آذربایجان شرقی و روسای مناطق در سالن کنفرانس مدیریت میانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سلامت همکاران و دانش آموزان اولویت دستگاه تعلیم و تربیت است

علمی، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، هدف از برگزاری جلسات مناطق جوار را شناسایی مشکلات پیشرو و ارائه راه حل برای برون رفت از آنها عنوان کرد و گفت: آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس استان از نظر بازدیدکنندگان استانی با کیفیت هرچه بهتر همراه بود که این موفقیت حاصل تلاش شبانه روزی تمامی فرهنگیان برای آماده سازی فضای آموزشی جهت حضور دانش آموزان است.

وی با تاکید بر پوشش صددرصدی دانش آموزان در امر آموزش افزود: آموزش و پرورش مناطق، شیوه نامه ابلاغی را مبنای تمامی برنامه های خود در فرایند آموزش قرار دهند.

معاون مدیرکل همچنین تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه را یکی از ضروریات دستگاه تعلیم و تربیت در شرایط کنونی دانست و با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در آموزش حضوری، سلامت همکاران و دانش آموزان را اولویت دستگاه تعلیم و تربیت خواند و گفت باید از تمامی پتانسیل و ظرفیت مناطق برای ایجاد فضای آموزشی سالم و پیشبرد امور آموزشی استفاده کنیم تا آموزش عقب نماند.

فرازمند در جلسه روسای جوار منطقه میانه گفت: امسال سال تحصیلی جدید را متفاوت تر از سالهای قبل و با تلاش مضاعف همکاران منطقه آغاز کردیم و با برنامه ریزی لازم حتی یک کلاس بدون معلم نداشتیم و مدارس نیز در تلاشند هیچ دانش آموزی بی بهره از آموزش نماند و از طرق مختلف آموزش را برای تمامی دانش آموزان ادامه خواهیم داد.

وی از تکمیل اطلس دانش آموزی و رصد مدارس از وضعیت دانش آموزان برای دسترسی به روشهای آموزشی اعم از حضوری و غیرحضوری خبر داد.

در ادامه روسای مناطق جوار نیز گزارشی از وضعیت مدارس مناطق را تشریح کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار