ویدئوکنفرانس مسئولین سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران

تهران(پانا)- با حضور معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، جلسه مجازی مسئولین سازمان دانش‌آموزی اداره کل با همکاران شاغل دراین سازمان در مناطق 21گانه استان از طریق ویدئوکنفرانس برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ویدئوکنفرانس مسئولین سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران

در این جلسه ابوالحسن قلیزاده رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و تقدیر از تلاش همکاران به‌ویژه همکارانی که در برنامه تابستان شاد فعالیت کردند، درباره اصول کلی و برنامه‌های سازمان در سال جدید گفت: محتوا و نقشه راه سازمان در سال جدید طراحی شده و به مناطق و مدارس ابلاغ شده است.

او تاکید کرد ساماندهی نیروها امسال بر اساس فعالیت‌هایی صورت گیرد که قرار است به شکل حضوری و غیرحضوری رخ دهد و بر اساس تقسیم‌بندی وزارتی امید است که در سهمیه سامانه جذب امسال نیز مثل سال گذشته به آمار صددرصدی و بیشتر هم دست یابیم.

قلیزاده گفت: با توجه به شرایط موجود و کرونا، تصمیم‌گیری درباره حق عضویت به شورای برنامه‌ریزی مناطق واگذار شده است.

سپس زیبا جواهرنیا معاون سازمان در اداره کل با تاکید بر نصب برنامه شاد توسط کلیه همکاران و چک کردن آن به صورت مستمر گفت: تمامی اطلاع‌رسانی‌های سازمان در این برنامه خواهد بود.او با اشاره به وظایف محوله به نیروهای مامور گفت: وظیفه‌شناسی در سازمان از اصول مهم ما بوده و خواهد بود و امید داریم همکاران با توجه به حجم کار سازمان و با برنامه‌ریزی صحیح و روحیه تیمی بتوانند همه برنامه‌ها را به نحو احسن به انجام برسانند.

او با اعلام این‌که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اختتامیه جشنواره شاد هستیم، گفت: تقدیر از مدرسین، مربیان، دانش‌آموزان و فعالین مناطق که در حوزه جشنواره شاد استان را یاری کردند، از موارد مورد نظر در این اختتامیه خواهد بود.

نغمه مختاری سرپرست خبرگزاری پانا نیز با تشکر از تلاش همکاران در اعتلای وظایف این خبرگزاری و انعکاس خیرها، بر وجه آموزشی آن نیز تاکید کرده و از مسئولین مناطق خواست تا هر چه سربعتر رابطین خود را معرفی کرده و امکان جذب دانش‌آموزان علاقمند و فعال را در این خبرگزاری مهیا نمایند.

در پایان نیز غلامی کارشناس سازمان در اداره کل با اشاره به سامانه جذب بر استفاده حداکثری از توان مدرسین فعال و باتجربه در برنامه‌ها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار