رئیس کل دادگستری استان زنجان:

به روز بودن رسیدگی به کلیه درخواستهای کمیسیون عفو در استان زنجان

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه استان زنجان از استانهایی که حجم زیادی پرونده ها ی ماده 477 را به تهران ارسال می کند ، نمی باشد که این امر نشانگر دقت بالای قضات استان می باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به روز بودن رسیدگی به کلیه درخواستهای کمیسیون عفو  در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه بررسی پرونده های ماده 477 و موضوعات کمسیون عفو که بصورت ویدئو کنفرانس با معاونت قضایی قوه قضاییه برگزار شد ، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تشکر از تشکیل چنین جلسه مهمی گفت: الحمدلله بعد از حضور حجت الاسلام مظفری در معاونت قضایی قوه قضاییه شاهد حرکت خوب و سریع در راستای رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های ماده 477 هستیم که جای تقدیر و تشکر را دارد.
وی افزود: راجع به پرونده های اعمال ماده 477 تلاش دادگستری استان زنجان این است که ممیزی را با دقت بیشتری در استان انجام دهیم تا بتوانیم موارد کمتری به تهران جهت بررسی پرونده های مذکور ارسال کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی تصریح کرد: دبیرخانه کمسیون عفو در استان زنجان بسیار فعال می باشد بطوریکه تمام درخواست ها به روز می باشد و پرونده معوق که قابل طرح در کمسیون عفو استان باشد وجود ندارد.
رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: تبادل اطلاعات در بین استانها در خصوص مسائل مربوطه به اعمال ماده 477 و سایر موارد می تواند راهگشا باشد.اگر استانی توفیقاتی در خصوص مسائلی کسب کرده در اختیار استانهای دیگر قرار بگیرد تا انها نیز از این موارد استفاده بهینه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار