ربیعی: به دلیل تحریم پول ویلموتس پرداخت نشد

امیدوارم حکم اولیه را بشکنیم

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت: به دلیل تحریم‌ها پول ویلموتس پرداخت نشد و او بر اساس بندی که در قراردادش بود، شکایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ربیعی: به دلیل تحریم پول ویلموتس پرداخت نشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت اظهار داشت: در دبیرستان فعالیت ورزشی من بد نبود. ورزش یک نیاز اجتماعی است، مخصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا کارکرد آن بیش از همیشه به چشم می‌آید. ورزش ۲ خاصیت دارد که یکی از کارکرد‌های آن فعالیت جمعی است و بخش دوم به روحیه مربوط می‌شود. دولت تلاش کرده تا مشکلات ورزش را در اندازه‌ای که می‌تواند برطرف کند. آمریکا فشار زیادی را به ایران وارد کرده و بخشی از آن در ورزش است. یکی از سیاست‌های خارجی ما این است که سیاست‌زدگی را از ورزش دور کنیم.

او در مورود پویش مومنانه وزنه برداران بیان کرد: شنیده ام که آن‌ها می‌خواهند برای حاشیه‌نشین‌های شهرها کاری انجام دهند. نهاد‌های مدنی امروز بسیار موثر هستند و این حرکت اجتماعی بسیار با ارزش است. اینکه ۳ مدال‌آور ما این کار را انجام دادند یک الگوی مناسب به حساب می‌آید. من هم ۱۰ میلیون تومان به سهم خودم کمک کردم تا در این کار خیر شرکت کرده باشم.

ربیعی درباره پرونده ویلموتس، عنوان کرد: ما در خارج از کشور پول داریم و هزینه مربیان خارجی را از این پول‌ها می‌دادیم، اما تحریم‌های ظالمانه به نحوی عمل کردند که امکان انتقال پول وجود نداشت. ویلموتس بر اساس بندی که در قراردادش بود شکایت کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: معاونت حقوقی رئیس‌جمهور وکلای خوبی را استخدام کرده است. وزارت ورزش و وزارت خارجه هم پیگیر کار‌ها هستند. این اتفاق ناخواسته بود اما امیدواریم در بخش قضایی موضوع تحریم‌ها بیان شود تا حکم اولیه باطل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار