مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان :

هدف اصلی تشکل های دانش آموزی آموزش کار گروهی در بین دانش آموزان است

دشتستان(بوشهر)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت هدف اصلی تشکل های دانش آموزی آموزش کار گروهی در بین دانش آموزان است .

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی تشکل های دانش آموزی آموزش کار گروهی در بین دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه کارگروه تشکل های دانش آموزی ، هدف اصلی تشکل دانش آموزی را آموزش کارگروهی دانش آموزان برای رسیدن به هدف مشترک دانست و افزود: رمز موفقیت آموزش و پرورش این است که کار گروهی و خرد جمعی حاکم بر تصمیمات مهم این نهاد باشد .

سهراب باقری خاطرنشان کرد : باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی زمینه حضور حداکثری همه اقشار را فراهم نموده است ، دانش آموزان هم در زمینه های مختلف به صورت گروهی می توانند در پیشبرد بسیاری از برنامه ها و اهداف انقلاب حضور فعال داشته باشند .

وی انتقال دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان را ارزشمند دانست و گفت : دانش آموزان با مشارکت فعال خود در تشکل های دانش آموزی علاوه بر تمرین خودباوری و شرکت در تفکرات جمعی ، می توانند با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی هم آشنا شوند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود : با حضور حداکثری دانش آموزان در تشکل ها می توان زمینه شکوفایی استعدادها و رشد فکر آنها را فراهم نمود .

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان هم در این جلسه گفت : هر کدام از تشکل های دانش آموزی وظیفه خاص خود را برعهده دارد ولی در مجموع هدف اصلی همه آنها پرورش استعدادها و بروز خلاقیت های دانش آموزان می باشد .

حبیب اله بوستانی تنوع این تشکل ها را مثبت دانست و گفت : با توجه به سلایق و گرایش های متفاوتی که در دانش آموزان وجود دارد ، تنوع این تشکل ها باعث می شود که دانش آموزان با توجه به نوع علاقه و متناسب با سلیقه های شخصی خود در این تشکل ها عضو شوند .

وی گفت : در سطح آموزش و پرورش شورای برنامه ریزی تشکل های دانش آموزی تشکیل شده است که وظیفه هماهنگی و برنامه ریزی و ساماندهی تمامی تشکل های دانش آموزی را برعهده دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار