وزیر کشور فرمانداران سه شهرستان را منصوب شدند

تهران (پانا) - وزیر کشور در حکمی فرمانداران شهرستان‌های خوی، بهبهان و بوکان و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور فرمانداران سه شهرستان را منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی با صدور حکمی و با پیشنهاد استاندار خوزستان، «یوسف زمانی اصل» را به سمت فرماندار بهبهان منصوب کرد

همچنین، به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و از سوی وزیر کشور «محمد امین زاده»، فرماندار بوکان و «حسین عباسی گزنق» فرماندار ویژه خوی شد.

در حکم این سه فرماندار آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید».

براساس این گزارش، به پیشنهاد استاندار کرمانشاه و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، «حسین خوش اقبالی» به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.»

وزیر کشور در پایان حکم معاون استاندار کرمانشاه آورده است: «توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار