استخدام 112 نفر درسازمان نوسازی مدارس کشور از طریق آزمون استخدامی فراگیر

تهران (پانا) - سازمان اداری و استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور کرده که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز در این آزمون ۱۱۲ نفر نیروی انسانی استخدام می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استخدام 112 نفر درسازمان نوسازی مدارس کشور از طریق آزمون استخدامی فراگیر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده ( 44 ) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی سازمان مذکور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور، هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرائی کشور برگزار می‌شود.

محمد رکوعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با توضیح در خصوص این آزمون گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز 112 نفر نیروی انسانی در سطح ستاد و ادارات کل تابعه استانی در رشته‌های مختلف تحصیلی مجاز برای کارشناسی توسعه مشارکت‌ها و کارشناسی تجهیزات فضاهای آموزشی جذب خواهد کرد که پس از طی مراحل مختلف استخدامی از جمله آزمون کتبی، کسب نمره حد نصاب و انجام مصاحبه و گزینش استخدام سازمان می‌شوند.

وی ادامه داد: از این 112 نفر، 7 نفر برای کارشناسی توسعه مشارکت‌ها و یک نفر کارشناسی تجهیزات فضاهای آموزشی در سطح ستاد و مابقی برای این دو پست در سطح ادارات کل تابعه استانی جذب خواهند شد.

رکوعی یادآور شد: کارکنان قراردادی شاغل در سازمان یا ادارات کل تابعه نیز می توانند با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنما (از جمله شروط سنی، رشته تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر و....) در این آزمون شرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور از داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون خواست با مطالعه دقیق و کامل دفترچه راهنما اقدام به شرکت در این آزمون کنند.

مهلت ثبت نام از داوطلبان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرائی تا 29 شهریور 1399 تعیین شده است و روز برگزاری آزمون نیز 9 آبان ماه 1399 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار