«با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته ناجا سال ۹۹

تهران (پانا) - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان شعار هفته ناجا سال ۹۹ گفت نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تأمین نظم، امنیت و سلامت از جمله اولویت‌ها در هفته ناجاست.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
«با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته ناجا سال ۹۹

به گزارش سایت پلیس، سردار محمد شرفی در تشریح جزئیات برنامه‌های هفته ناجا سال ۹۹ اظهار داشت: گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می‌شود این در حالی است که با عنایت به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا و وضعیت حوزه سلامت کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا، طی برگزاری جلسات و اخذ تدابیر، شروع هفته ناجا سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبان مورد تأیید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توجه به برگزاری هفته ناجا در هفته اول ربیع‌الاول امکان اجرای برنامه‌های متنوعی فراهم است، ادامه داد: بنابراین با توجه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کلیه برنامه‌ها بر اساس ملاحظات بهداشتی لازم طراحی شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: سیاست اصلی بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرارگرفته و برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم‌ها و پخش رسانه‌ای در کلیه حوزه‌ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

سردار شرفی با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال ۱۳۹۹ با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب شده است، گفت: می‌بایست در اجرای کلیه برنامه‌ها مضمون و اهداف شعار تعیین شده مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در گرامی‌داشت هفته ناجا سال ۱۳۹۹ بر اجرای برنامه‌های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تأمین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش‌های کارکنان و خانواده محترم آنان، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی و … تاکید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار