بمب نقل و انتقالات استقلال پولدارها را تهدید کرد

تهران (پانا) - گلر ملی‌پوش استقلال تهران با انتشار پیامی از اقدامش برای شکایت از مدیران باشگاه تراکتور در مراجع بین‌المللی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بمب نقل و انتقالات استقلال پولدارها را تهدید کرد

بدون شک پر سر و صداترین نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران تا به امروز انتقال محمد رشید مظاهری گلر تراکتور به استقلال بوده است.

مظاهری که با تیم متمول تراکتور تبریز قرارداد رسمی داشت، به علت رعایت نکردن مفاد قرارداد از سوی باشگاه تبریزی، به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند، موضوعی که با واکنش باشگاه تراکتور روبرو شد و این باشگاه اقدام به شکایت از گلر استقلال در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شد تا این مرجع درباره حقانیت طرفین در این ماجرا تصمیم‌گیری کند. داستانی که اگر با محکومیت مظاهری همراه باشد، او بین 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد.

اما گلر استقلال امروز با انتشار پستی در اینستاگرامش با هواداران تیم تراکتور حرف زد و البته در پایان اعلام کرد که از مدیران این باشگاه در فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال شکایت خواهد کرد.

متن منتشر شده توسط محمد رشید مظاهری به شرح زیر است:

« هواداران محترم باشگاه تراکتور با سکوتم تا این لحظه احترام شما را که کنارتان زندگی کردم را محفوظ نگه داشتم تا موضوع جدایی من از باشگاه تراکتور موجب حاشیه نگردد، اما امروز متوجه شدم باشگاه تراکتور شکایتی علیه من به سازمان لیگ ارائه داده که به دور از تمام موازین جوانمردی و عدالت و حتی حرفه‌ای‌گری است؛ بنابر این مجبورم سکوتم را بشکنم و جهت احقاق حقوق خودم و میلیون‌ها هوادار استقلالی و آبی‌دل و فوتبال از باشگاه تراکتور شکایت کنم.

من تلاشم را برای مذاکره و صحبت با مسؤولین باشگاه انجام دادم و آماده برای هرگونه توافق در راستای شأن و منزلت شما و حفظ جایگاه شما بودم، اما هر بار با رفتار محقرانه و بی‌احترامی با من از جانب باشگاه تراکتور برخورد شد؛ حتی برای شادی شما و آرامش تیم تا پیش از بازی نیمه نهایی و فینال هیچ حرفی نزدم و سکوت کردم تا بازیکنان تیم بتوانند تمام تمرکز خود را بر روی بازی بگذارند، اما اکنون چاره‌ای ندارم مگر اینکه از تمام راه‌های قانونی چه در فدراسیون فوتبال و چه از طریق ای‌. اف. سی و فیفا پیگیری خودم را انجام بدهم و عواقب آن به عهده کسانی است که قدر سکوت و احترام من را برای شما و هواداران فوتبال ندانستند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار