انتقاد صدراعظم نوری به جابجایی نیروهای شرکت شهر سالم

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به جابحایی دستیاران شرکت شهر سالم انتقاد کرد و گفت در حالی که در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد شاهد خروج نیروهای مجرب شرکت شهر سالم به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه هستیم.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد صدراعظم نوری به جابجایی نیروهای شرکت شهر سالم

زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و ششمین جلسه شورای شهر در تذکری درباره تصمیمات و مدیریت شرکت شهر سالم گفت: در حالی که در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد و تشکر و تقدیر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست اندرکاران است متاسفانه خبردار شدیم که بخشی از پزشکان مجرب ونیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه ها خارج می شوند در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

او ادامه داد: در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند ماشاهد جابجایی دستیاران از کلینیک‌ها هستیم که موجبات نارضایتی آنها فراهم می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: نمی دانم علت این جابجایی‌ها چیست و در این شرایط به جای اینکه قدردان کادر پزشکی و کارمندان کلینیک‌ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم.

نوری از شهردار تهران درخواست کرد نسبت به وضعیت این پرسنل دستور پیگیری عاجل دهد و سعی کند نیروهای شایسه را در یک مجموعه حفظ و حراست کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار