دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان منصوب شد

زاهدان (پانا) - مهدی شمس‌آبادی در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و اعضای شورای قضایی این استان امروز /یکشنبه/ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز این استان منصوب و از زحمات حجت الاسلام علی موحدی راد دادستان سابق این شهر قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهارداشت:مسوولان دستگاه قضا تاکیدات بسیار زیادی برای مبارزه با فساد در درون و بیرون دستگاه قضایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا گفت: باید روحیه مبارزه با فساد در دستگاه‌ها قضایی تقویت تا دشمن نتواند از این طریق بر ما پیروز شود.

وی بیان کرد: برای مبارزه با فساد در دستگاه قضایی خط قرمز نداریم و باید در جامعه اسلامی فساد را فریاد و نسبت به شهدا ادای دین کرد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموریتی که دستگاه قضا دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب تاکید فراوان بر عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد دارند.

وی اظهارداشت: همه نهادها و سازمان‌ها باید در مبارزه با فساد با دستگاه قضایی همکاری و تعامل داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: دادسرا نوک پیکان اجرای عدالت بوده و همه نگاه جامعه به مجموعه دستگاه قضایی است.

مهدی شمس آبادی اجرای قانون همراه با عدالت، پیشگیری از وقوع جرم، سیدگی سریع و با دقت به پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرس، استفاده از ظرفیت همکاران را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار