اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌های متخلف در 46 نقطه از شهر تهران

تهران (پانا) -‌معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌های متخلف در 46 نقطه از شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌های متخلف  در 46 نقطه از شهر تهران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در خصوص این خبر گفت : اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون ها در شهر تهران با قوت در حال اجراست و با کامیون های متخلفی که قصد ورود به شهر را داشته و یا اقدام به تردد در سطح شهر می نمایند برخورد قانونی صورت می پذیرد .

بهرام آبادی گفت : اگر در هنگام تردد شاهد کامیون هایی که در حاشیه راه متوقف شده اند بودید بخاطر تخلفاتی است که از سوی رانندگان آنها صورت گرفته و پلیس بخاطر عدم بروز حادثه و حفظ جان راننده کامیون ها و دیگر رانندگان و رعایت و حفظ حقوق دیگر شهروندان این کامیون ها را ساعاتی متوقف و راننده آن را با توجه به تخلف صورت گرفته آموزش و توجیه می‌کنند.

این مقام انتظامی تسریع کرد : برخی رانندگان کامیون ها قصد ورود به رینگ های ورودی سطح شهر تهارن رادارند که از ورود آنها به داخل شهر ممانعت بعمل آمده و ضمن توقیف ساعتی در محل از همان مسیری که آمده بودند بازگردانده می شود .

همچنین وی در خصوص کامیون هایی هم که در سطح شهر قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند گفت : این کامیون ها نیز در همان محل تخلف متوقف شده و چند ساعتی را می بایست در محل توقف نمایند و حتما مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به افزایش تخلفات کامیون ها در سطح معابر و دو مورد حادثه ای که هفته گذشته روی داد گفت : در هفته گذشته یک مورد تصادف چند وسیله ای یکدستگاه کامیون را با چند وسیله دیگر داشتیم که در اثر بی احتیاطی راننده کامیون روی داد و در مورد دوم لغزندگی سطح وسیعی از سطح بزرگراه را به علت ریزش محموله کامیونی دیگر داشتیم که هر دوی این حوادث باعث به تاخیر افتادن جریان ترافیک و افزایش حجم ترافیک در سطح این دو معبر بودیم که تمامی آنها بر اثر بی احتیاطی رانندگان کامیون ها بود .

وی از جمله تخلفاتی که پلیس راهور فاتب در خصوص بحث کامیون ها با آن برخورد می نماید حمل بار نامتعارف سرعت و سبقت ، نداشتن معاینه فنی نداشتن گواهینامه ، توقف در مناطق مسکونی را از جمله مواردی دانست که با رویت آنها پلیس کامیون را متوقف و با آن به صورت قانونی برخورد می نماید .

وی از رانندگان کامیون ها خواست به ساعات تردد که برای کامیون ها در نظر گرفته شده توجه نموده و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از تردد های غیر ضرور در سطح شهر خودداری کنند.

وی افزود : تردد کامیون ها و خودروهای سنگین از ساعت 06:00 صبح تا 23:00 به غیر از مجوزدارها در سطح شهر ممنوع می باشد و همچنین میکسرها بعلت حمل مواد خراب شدنی و سفت شونده از ساعت 9 صبح تا 15 بعداز ظهر بلامانع است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار