مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

راهبری فوریتهای مراقبتی دانش آموزان توسط مدیران مناطق امری حیاتی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد راهبری فوریتهای مراقبتی دانش آموزان توسط مدیران آموزش و پرورش مناطق امری حیاتی است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راهبری فوریتهای مراقبتی دانش آموزان توسط مدیران مناطق امری حیاتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کمیته بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: ایجاد یکپارچگی و انسجام بخشی به روند سیاست‌گذاری، طراحی، اجرا، نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط در حیطه ارتقایی، پیشگیرانه، مداخلات تخصصی، مراقبتی و حمایتی در حوزه راهنمایی، خدمات مشاوره‌ای و روان شناختی، سلامت روان و فوریت‌های روانی - اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

محمدی ادامه داد: هماهنگی، نظارت و ظرفیت سازی برای حسن اجرای فعالیت‌های بهداشت روان و پیشگیری از آسیب‌های روانی - اجتماعی آموزش و پرورش در سطح استان و مناطق، همچنان به عنوان مرجع تصمیم گیری در زمینه مدیریت آسیب‌های روانی - اجتماعی دانش آموزان در سطح استان، مناطق و مدارس تابعه در دستور کار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: راهبری فوریتهای مراقبتی دانش آموزان توسط مدیران آموزش و پرورش مناطق امری حیاتی است.

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: تمامی ارکان آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش آفرین هستند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته فوریتهای مراقبتی باید با تعامل همه جانبه بخش های مرتبط اعم از حراست، بازرسی و مشاوره تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار