با امضا تفاهم نامه ای؛

مدرسه 6 کلاسه خیرساز توسط خانواده منادی در اسپراین احداث می شود

تبریز(پانا) - تفاهم نامه احداث مدرسه شش کلاسه خیرساز روستای اسپراین توسط منادی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 6 کلاسه خیرساز توسط خانواده منادی در اسپراین احداث می شود

علیرضا منادی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: متاسفانه ما نباید شاهد نقش تعیین کننده گی امور جناحی در دستگاه تعلیم و تربیت باشیم و 2 درصد کل علم دنیا در ایران تولید می شود و ضرورت دارد که به دور از حاشیه با دنیا در ارتباط باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر امروز خروجی آموزش و پرورش به عنوان ورودی دانشگاه ها حذف شود می توانیم حرفی برای گفتن در رسانه ها داشته باشیم و بالطبع آن مشکل مهارت، شهروندی و اشتغال نیز بهبود پیدا می کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی سطح بالایی دارد، با مطالعه سبقه فرهنگی شهر تبریز به نقش اساسی معلمان پی می بریم.

وی ادامه داد: اگر امروز آموزش و پرورش استان متوجه چنین جایگاهی نباشد، جفایی در حق این دستگاه تعیین کننده است.

جعفر پاشایی نیز در این مراسم گفت: آذربایجان شرقی در حوزه مدرسه سازی و جذب خیرین در کشور شایستگی های بالایی ازخود نشان داده و وطن دوستی و نیت خداخواهانه خیرین همواره ستودنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از 15 شهریور ماه شاهد بازگشایی مدارس بوده ایم، یادآور شد: این آغاز با سه نوع برنامه آموزشی تنظیم شده همراه بود.

به گفته پاشایی حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست و برنامه های درسی دارای انعطاف لازم هستند و ناگفته نماند که در پایه اول ابتدایی و دوازدهم به جهت حساسیت پایه ها اولویت با حضوری است چرا که ضرورت ارتباط معلم با دانش آموز تعیین کننده است.

وی بیان کرد: روش های منعطف و متعددی برای پیگیری آموزش طراحی کرده ایم و فعالیت آموزش و پرورش استان بر اساس برنامه و چشم انداز در برهه های مختلف طراحی شده است.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه تاکید کرد: کارهای آموزش و پرورش نباید جناحی و سیاسی حل شود و باید توجه داشت که ماموریت دستگاه چیزی جز تعلیم و تربیت نیست.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بر اینکه آموزش و پرورش باید مهم ترین دغدغه باشد تاکید داشته و گفت: جذب انسان های متعهد و مومن و تربیت نیروی انسانی شایسته باید هدف اصلی باشد و اقدامات در همین راستا صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار