آیین رو نمایی از کتاب سفیران مهربانی

تهران(پانا)- آیین رونمایی از کتاب سفیران مهربانی با حضور سهراب مولایی، معاونت آموزش متوسطه منطقه ۱۷ و زهرا مروتی، مدیر پژوهش سرای منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین رو نمایی از کتاب سفیران مهربانی

سهراب مولایی، معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۷ در آیین رونمایی از کتاب "سفیران مهربانی" ضمن اعلام این خبر گفت: به همت انجمن ادبی پژوهش سرای امام هادی(ع) کتاب، مجموعه دلنوشته های دانش آموزان پژوهشگر منطقه ۱۷، با عنوان سفیران مهربانی منتشر شد.
وی افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور پرستاران و پزشکان و کادر درمانی با از خودگذشتگی مثال زدنی خود به یاری بیماران شتافته و در سنگر مبارزه با بیماری، جان با ارزش خود را به میدان آوردند تا سایر هموطنان از خطرات این ویروس در امان بمانند.
مولایی افزود: به منظور قدردانی از ایثار دانش آموزان انجمن ادبی پژوهش سرای دانش آموزی امام هادی (ع)، دست به قلم شدند و به پاس تلاشهای بی وقفه این سپید پوشان زمینی، متن های زیبا و به یادماندنی خلق کردند.
مولایی در انتها گفت: این مجموعه نفیس در ۶۷ صفحه به همت زهرا مروتی، مدیر پژوهش سرای امام هادی(ع)، توسط انتشارات نگار تابان، به چاپ رسیده است. کتاب سفیران مهربانی سرشار از دلنوشته های تاثیرگذار است که خواندن آن را به همگان توصیه می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار