واعظی: آیت‌الله صانعی برای تبیین علوم دینی خدمات ارزندی به یادگار گذاشت

تهران (پانا) - رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌الله العظمی یوسف صانعی اظهار داشت: این فقیه وارسته از پیشگامان و مجاهدان نهضت امام خمینی(ره) و از علمای برجسته قرن اخیر در عرصه فقه‌پژوهی و گسترش و تبیین علوم دینی و معارف شیعی بودند و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشتند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: آیت‌الله صانعی برای تبیین علوم دینی خدمات ارزندی به یادگار گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در پیام خود آورده است: درگذشت عالم پارسا حضرت آیت‌الله العظمی یوسف صانعی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

واعظی در این پیام تاکید کرد: اینجانب این ضایعه مؤلمه را به بیت شریف، حوزه‌های علمیه، پژوهشگران و استادان علوم فقهی و تمامی ارادتمندان و شاگردان آن فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداند بزرگ برای ایشان علّو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

آیت الله یوسف صانعی از مراجع تقلید که به دلیل شکستگی لگن و مچ دست در بیمارستانی در قم بستری شده بود، روز شنبه در ۸۳ سالگی به دیدار حق شتافت.

وی علاوه بر سال‌ها تلمّذ در حوزه درس حضرت امام (ره)، از محضر استادان بزرگی چون آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله العظمی محقّق داماد و آیت‌الله العظمی اراکی نیز بهره برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار