مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین:

اولویت اول ما در مدارس ، سلامتی دانش آموزان است

زنجان (پانا) - جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضورمدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اول ما در مدارس ، سلامتی دانش آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با تقدیر از زحمات همکاران در امر بازگشایی مدارس اظهار داشت: اولویت اول ما در مدارس، سلامتی دانش آموزان و سپس آموزش است.

وی با اشاره به اجرای طرح « نظارت حداکثری» از مدارس استان از آغاز سال تحصیلی جدید، گفت:گزارشات و بازخورد این بازدید ها و نظارت ها باید در اسرع وقت به نواحی و مناطق ارسال شود تا ادارات تابعه نیز نسبت به نقاط قوت و ضعف خود آگاهی یافته و راهکارهای لازم را در جهت رفع موانع و مشکلات و ضعف های احتمالی به کار گیرند.

وی افزود: دلسوزی و پیگیری مستمر و تلاش جهادی همکاران به صورت تیمی جای تقدیر و تشکر دارد چرا که رتبه آموزش و پرورش استان در اکثر شاخص ها، بالای متوسط کشوری بوده است که این امر نشان دهنده کار و تلاش و جدیت همکاران فرهنگی در استان ماست.

مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مدارس استان، بیان داشت: باید مناطقی که در این ارزیابی ها، عملکرد مطلوبی داشته اند مورد تقدیر قرار گیرند و مناطقیکهاز لحاظ عملکرد شاخص‌ها ضعیف هستند، هر هفته یکیازاعضاشورایمعاونیندر آن منطقه حضور یابد تا موانع و مشکلات و ضعف های آنها برطرف شود.

وی ادامه داد: همه باید نسبت به این نظارتها حساس باشند چرا که این امر، یک کار جهادی است و مدارس باید احساس کنند که تیمی منسجم به صورت مستمر در حال نظارت بر فعالیت آنهاست.

رفیعی پس از ارائه گزارش معاون پژوهش و برنامه ریزی در خصوص آخرین وضعیت مناطق و نواحی در بحث صدور ابلاغ ها، گفت: تمامی معاونت های اداره کل باید ثبت ابلاغ ها را در حوزه خود پیگیری نمایند و همکاران معین نیز از طریق مسئولین متناظر خود در مناطق پیگیر این امر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به لزوم ارائه آموزشهای کاربردی به همکاران در حوزه های آموزشی و بهداشت و سلامت در مدارس اشاره نموده و اظهار داشت: آموزش های کارگاهی برای مدیران و خدمتگزاران باید در اولویت اول ما قرار گیرند.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ارتباط مستقیم با مدیران و معلمان تاکید کرده و خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات به صورت زنده با مدیران و معلمان برای طرح موضوعات مختلف به صورت هفتگی مد نظر معاونین و روسای ادارات قرار گیرد.

در بخشی از این جلسه، معاونین اداره کل به بیان فعالیتها و اخبارمهم حوزه خود پرداختند. معاون پژوهش و برنامه ریزی ،آخرین وضعیت مناطق و نواحی در بحث صدور ابلاغ ها و معاون پشتیبانی اداره کل نیز گزارش عملکرد ثبت کتب درسی سال ۹۹ و اقدامات انجام یافته در این خصوص را بیان داشت.

در ادامه نیز، رئیس اداره حقوقی ، قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در سال جاری را تشریح و تبیین نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار