استاندار لرستان: ادامه فعالیت مدارس منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

خرم‌آباد (پانا)- استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط استان، فعالیت مدارس به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت در غیراینصورت دلیلی برای ادامه آموزش حضوری نیست.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار لرستان: ادامه فعالیت مدارس منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

به گزارش ایرنا ، سید موسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان در مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی باید همراه باشد که اگر پروتکل ها رعایت نشوند این موضوع نباید ادامه پیدا کند.

وی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری مراسم اربعین چه به شکل پیاده روی به سمت عراق و چه در داخل کشور کاملاً منتفی است و این موضوع در جلسه امروز قطعی شد.

وی افزود: متاسفانه یکی از استان‌هایی که در چند روز اخیر جهش مجددی در تعداد بستری ها داشته است استان لرستان است و این نشان می‌دهد احتمالا در مقطعی مراعات مردم کم شده و امروز آثار آن را مشاهده می کنیم و لازم است مردم خیلی بیشتر از جاهای دیگر رعایت کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به اینکه به فصل پائیز نزدیک می شویم و در آن ایام ویروس آنفولانزا نیز شیوع پیدا می کند ، مقارن شدن این دو ممکن است روند سلامت جامعه را با مشکل بیشتری مواجه کند که خوشبختانه پیشگیری از آنفولانزا و کرونا بر هم منطبق هستند.

خادمی از مردم خواست تا با رعایت فاصله لازم ، زدن ماسک و عدم حضور در اجتماعات زمینه را برای کاهش ابتلای ویروس کرونا فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار