مراسم معارفه سیدمومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1

تهران(پانا)- مراسم معارفه فاطمه سیدمومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 با حضور محسن بهارلو، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهرانبرگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه سیدمومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1
امروز شنبه 22 شهریورماه 1399با حضور بهارلو معاون توسعه منابع و پشتیبانی و اسدی، رئیس حراست آموزش و پرورش شهر تهران و نیز اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 مراسم معارفه فاطمه سید مومن به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 برگزار شد.
بهارلو در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های ویژه و ستودنی صادق صادق پور در راستای اعتلای آموزش و پرورش منطقه(شمیرانات) انتصاب سیدمومن به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با فعالیت های آموزشی و پرورشی منطقه همچون گذشته با همدلی و همسویی پیش برود.
فاطمه سید مومن سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 شهر تهران نیز از تلاش ارزنده و خستگی ناپذیر صادق پور تجلیل کرد و افزود: ایشان حقیقتا سرمایه ای با ارزش برای آموزش و پرورش شمیرانات و کشور بودند. ان شالله فعالیت های منطقه با همدلی و وحدت ادامه خواهدیافت. از اعتماد مدیرکل محترم شهر تهران تشکر می کنم و از همکاران ارزشمندم تقاضا دارم تا با قدرت در کنار هم به رشد و تعالی آینده سازان این خطه از ایران اسلامی کمک کنیم.
اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 نیز در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت های ارزشمند صادق صادق پور مدیر پیشین، انتصاب سیدمومن را به او تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار