مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

کسب و کارهای فضای مجازی نیاز امروز شهروندان است

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر لزوم طرح مسائل صاحبان کسب و کارهای فضای مجازی در مدیریت شهری گفت حلقه مفقوده ای در این خصوص وجود دارد که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به دلیل ارتباط موثر با اصناف و مشاغل مختلف می‌تواند آن را برطرف کند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب و کارهای فضای مجازی نیاز امروز شهروندان است

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نشست تخصصی خود با کارآفرینان دانش بنیان با بیان این که کسب و کارهای فضای مجازی ظرفیت بی‌نظیری برای رفع معضلات مدیریت شهری دارد، گفت: نیازهای شهروندان به مرور دستخوش‌تغییر می‌شود، بخصوص در چند ماه اخیر انتظارات افراد برای دریافت خدمات مختلف به دلیل شیوع بیماری و حواشی آن تغییر کرده است؛ بنابراین مدیریت شهری نیز باید به سمت تطبیق نوع خدمات خود با نیازهای روز شهروندان برود.

وی ادامه داد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ظرفیت‌های فراوانی در ارتباط با اصناف و مدیریت مشاغل واحدهای صنفی دارد که در تعامل با شرکت های دانش بنیان و دانش نهفته در مجموعه های تخصصی راه حل هایی برای رفع مشکلات شهری فراهم می کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر اینکه به کارگیری کارآمد توان شرکت های دانش بنیان می تواند به ارتقاء سطح بازار ، نظارت بر عملکرد و هوشمند سازی آنها بیانجامد اظهار‌کرد: تعامل سازنده شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با فعالان در شرکت‌های دانش بنیان می تواند در فضای تجارت الکترونیک وحدت رویه مناسبی فراهم کند. همچنین در زمینه مدیریت بر میزان و نوع خدمات ارائه شده و نیاز شهروندان نقش فعالانه ای داشته باشد.

مفاخریان همچنین برای بررسی ظرفیت‌ها و فضاهای تعاملی با مدیران شرکت اسنپ هم دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با تاکید بر نقش استفاده از فناوری‌های نوین در حل چالش های مدیریت شهری اظهار کرد: کسب و کارهای فضای مجازی هم می‌توانند با استفاده از ارتباط موثر با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل بستر بهتری برای ارائه خدمات فراهم کنند و ما آماده برقراری این ارتباط سازنده هستیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: نگاه ما استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه شرکتهای فعال در حوزه فناوری برای حل مسائل شهروندان است و امیدواریم بتوانیم نقش خود را به عنوان متصدی این امر در مدیریت شهری به درستی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار