قربانیان کرونا از مرز ۲۳ هزار نفر گذشت؛ ۱۱۶ بیمار کرونای دیگر فوت کردند

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت با فوت ۱۱۶ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۲۹ نفر رسید و ۲۸ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
قربانیان کرونا از مرز ۲۳ هزار نفر گذشت؛ ۱۱۶ بیمار کرونای دیگر فوت کردند

سیماسادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۱۳۸ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۹ هزار و ۹۴۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۴۴ هزار و ۵۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۷۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اعلام اینکه همچنان ۱۳ استان کشور در وضعیت قرمز و ۱۵ استان در وضعیت هشدار کرونا هستند، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار