با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و در راستای ارتقای تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

تهران (پانا) - با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و در راستای توسعه همکاری و ارتقای تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش  و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، براساس قانون و اهداف و وظایف وزارت آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول و سندتحول بنیادین به ویژه زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فن‌آوری و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، صبح امروز آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با حضور معاون حقوقی و امورمجلس و رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد.

بر این اساس، هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی بین سازمان جغرافیایی و آموزش و پرورش برای استفاده از امکانات و توانمندی‌های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دو طرف است.

بر اساس این گزارش، همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی، ترویجی و اجرایی در زمینه‌های مرتبط با خدمات علوم جغرافیایی و علوم ژئوماتیک، همکاری و مشارکت در راستای اجرای پروژه ملی شبکه پوششی ایستگاه های GNSS، برگزاری سمینارها، دوره‌های تخصصی، جشنواره‌ها و همایش‌های علمی مشترک در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همکاری و مشارکت در چاپ و انتشار منابع مرجع و کتابچه‌های آموزشی و ترویجی و ... از جمله تعهدات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این تفاهم نامه است.

مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا و ابلاغ سه سال شمسی تعیین شده و به امضا قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی وامور مجلس و مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح رسیده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید و تجدیدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار