معاونت تربیت بدنی شهر تهران از برترین های پویش  «ورزش _در _خانه» تجلیل کرد

تهران (پانا) - درحاشیه اعزام کاروان تجهیزات ورزشی شهر تهران مراسم نمادین تجلیل از برترین های پویش ورزش در خانه انجام با حضور حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت شهرتهران انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاونت تربیت بدنی شهر تهران از برترین های پویش  «ورزش _در _خانه» تجلیل کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه مراسم اعزام کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی با حضور جعفری مدیر کل دفتر تربیت بدنی وزارت متبوع مراسم تجلیل از برترین های پویش "ورزش در خانه" که به همت اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی شهر تهران از اسفند ماه لغایت خرداد ماه برگزار گردید به صورت نمادین و با حضور یک گروه شرکت کننده به انجام رسید.

پویش مذکور با هدف اجرای فعالیت های ورزشی با خانواده در راستای حفظ آمادگی جسمانی و کسب سلامتی در شرایط کرونا شکل گرفت که در نهایت با دریافت بیش از هشتصد اثر از رده های سنی مختلف در خرداد ماه به کار خود پایان داد؛ در این راستا ده گروه برتر از بهترین کلیپ های ارسالی موفق به دریافت تندیس یادبود و لوح سپاس از معاونت تربیت بدنی و سلامت شهر تهران شدند.

دانیال ، دایانا و درینا دهلوی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی از منطقه 14 آموزش و پرورش به عنوان نمایندگان برترین های این پویش در مراسم تجلیل حضور یافته و تندیس و لوح یادبود خود را از مدیرکل دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع دریافت کردند. همچنین لوح یادبود و تندیس سایرین به دلیل محدودیت در شرایط فعلی به کارشناس مسئولان تربیت بدنی مناطق تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار