«ابراهیم کهندل پور» آلبوم موسیقی قشقایی «یاغی» را منتشر می کند

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی«یاغی» به خوانندگی «ابراهیم کهندل پور» خواننده صاحب نام موسیقی قشقایی وهمکاری گروه موسیقی «مینیاتور» با تنظیم «فردین رستمی» به زودی منتشر می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
«ابراهیم کهندل پور» آلبوم موسیقی قشقایی «یاغی» را منتشر می کند

به گزارش روابط عمومی پروژه، «یاغی»، آلبوم موسیقی قشقایی «یاغی» شامل 8 ترک است که از اسفند 1398 تا شهریور 1399 ضبط شده است .

بازآفرینی و تنظیم قطعات این آلبوم توسط فردین رستمی انجام شده است و در تولید این پروژه ، جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی ایران نیز هنرنمایی کرده اند .

«ابراهیم کهندل پور» که علاوه بر خوانندگی، نوازنده سه تار قشقایی آلبوم موسیقی است «یاغی» درباره این آلبوم می گوید: آلبوم موسیقی قشقایی «یاغی» شامل قطعاتی «یاغی»،«اله قلیخان»،«هلی همایونی» و... است که با اشعار میرزا ماذون قشقایی و ارسلان میرزایی منتشر می شود، در این پروژه موسیقیایی نوازندگان گروه موسیقی «مینیاتور» چون پدرام فریوسفی، نیلوفر محبی، میثم مروستی، آتنا اشتیاقی، هادی اسماعیلی و امیر ارسلان دستان همکاری دارند.

«ابراهیم کهندل پور»، خواننده صاحب نام قشقایی و نوازنده سه تار قشقایی متولد 1346 در ایل قشقایی است. او آواز های قشقایی را در محضر بزرگانی چون هلاکوخان جانی پور، محمدحسن و ابوالحسن خان کهندل پور فراگرفت، همچنین ضمن یادگیری آواز به فراگیری سه تار نزد هلاکوخان جانی پور پرداخت، شیوه نوازندگی ابراهیم کهندل پور بر پایه سبک «صمصام» استوار شده است . وی تا کنون آلبوم های «لیله» و «سلام» را منتشر کرده و کنسرت های متعددی را در داخل و خارج از ایران اجرا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار