فردا؛ نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی بورس و ارز برگزار می‌شود

بخشی از نشست مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور برای بررسی مسائل داخلی مجلس به صورت غیرعلنی- غیررسمی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس از برگزاری جلسه‌ای دو ساعته به صورت غیرعلنی درباره موضوعات و مشکلات مربوط به بورس و ارز با حضور مسئولان اقتصادی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی بورس و ارز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمدحسین فرهنگی در تشریح دستورکار هفته جاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: یکشنبه 23 شهریور در جلسه‌ای دو ساعته به صورت غیرعلنی موضوعات و مشکلات مربوط به بورس و ارز با حضور مسئولان اقتصادی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از علنی شدن جلسه، وزیر نفت درباره عملکرد وزارت نفت و برنامه‌های توسعه‌ای گزارشی ارائه خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رسیدگی به طرح دو فوریتی اعاده شده از شورای نگهبان درباره الحاق یک بند به تبصره (1) قانون بودجه سال ۹۹ و رسیدگی به کلیات و جزئیات طرح دو فوریتی جهش تولید در تامین مسکن نیز دیگر دستورهای صحن علنی مجلس در هفته جاری است.

وی اضافه کرد: سه‌شنبه 25 شهریور به منظور بررسی مسائل داخلی مجلس، بخشی از نشست مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی- غیررسمی برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه همچنین از برگزاری انتخابات ناظر در مجامع و شوراها و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در جلسات هفته جاری مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار