صالحی عمران خبر داد

جزئیات تفاهم‌نامه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای با خیرین برای توسعه آموزشکده‌ها

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت‌های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات تفاهم‌نامه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای با خیرین برای توسعه آموزشکده‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با حضور سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، احمد شکوری به نمایندگی از خیرین معزز حاج محمد علی عصاریان و حاج احمد عصاریان در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی نشستی با ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، تفاهم‌نامه تأمین و پرداخت اعتبار برای تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه‌های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز به امضای طرفین رسید.

صالحی عمران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده‌اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و 450 متر با هزینه 120 میلیارد ریال در 18 ماه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای 390 متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای 900 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیارد ریال در مدت اجرای 12 ماه احداث کنند.

صالحی عمران اذعان کرد: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای انجام خواهد شد و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط‌های آموزشی در تمامی مراحل هستند.

وی در پایان افزود که با توجه به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی دو تفاهم‌نامه دیگر به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و 60 میلیارد ریال در شهر مقدس قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آنها آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار