سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد :

فوت ۱۰۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در البرز

کرج(پانا)- سرپرست دانشگا ه علوم پزشکی البرز خبر داد متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۰۹ نفر رسید .

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۱۰۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در البرز

به گزارش ایسنا، محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی روز شنبه ۲۲ شهریور در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ شهریور ۶۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزار و ۲۶۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۱۸۳ مورد قطعی مثبت و بستری شده‌اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۰۷ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۷۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸۶ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند.

فتحی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰۵ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۸ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۰۹ نفر رسید .

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۸۳۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار