عراقی: اطلس یادگیری یکی از مهمترین عوامل در حوزه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

به دنبال آن هستیم عدالت آموزشی، سخت افزاری، مکانی و مالی را برای تمامی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم

تهران (پانا) - معاون تشخیص، پیشگیری و توانبخشی به همراه علی محرابی مقدم معاون پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عراقی: اطلس یادگیری یکی از مهمترین عوامل در حوزه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، محمد عظیم‌عراقی در جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از مدیران مدارس استثنایی استان، اظهار کرد: اطلس یادگیری یکی از مهمترین عوامل در حوزه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور است که بیانگر این است که دانش‌آموز با نیازهای ویژه در هر شرایطی باید از آموزش بهره مند باشند.

وی با بیان این که مدیران باید زمینه و امکانات را برای آموزش دانش‌آموزان فراهم کنند، افزود: اجتماعی شدن و فراگیر شدن فعالیت‌های سازمان استثنایی کشور در تمامی حوزه‌‍‌ها اعم از آموزشی، پرورشی و توانبخشی بسیار ارزشمند است.

معاون پیشگیری و توانبخشی سازمان آموزش استثنایی کشور با اشاره به این که اگر مداخله به هنگام انجام شود، کمک به شرایط و عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان روی خواهد داد، بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم عدالت آموزشی، سخت افزاری، مکانی و مالی را برای تمامی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم.

در ادامه جلسه نماینده مدیران مدارس استثنایی استان پاره‌ای از خواسته‌های معلمان مدارس را بیان کرد.

در این جلسه احمد قره‌خانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گزارشی را درباره فعالیت‌های پروژه مهر، سازماندهی نیروی انسانی، تأسیس اولین مدرسه استثنایی در منطقه سامن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی، فیلمبرداری تدریس معلمان برای استفاده در شبکه شاد و تعمیر و تجهیز مدارس ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار