هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت مجاهدت‌های مدافعان گمنام کشور است

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که از تمام هستی و لذت‌های خود گذشتند تا کشورشان پایدار بماند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت مجاهدت‌های مدافعان گمنام کشور است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت مجاهدت‌های مدافعان گمنام کشور است گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که از تمام هستی و لذت‌های خود گذشتند تا کشورشان پایدار بماند.

مجید خورشیدی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بوشهر اظهار کرد : در جنگ تحمیلی علیه ایران، تمام ابر‌قدرت‌های دنیا در یک طرف و ایران اسلامی در اوج مظلومیت و کمبود‌ها در طرف دیگر پیروز این جنگ نابرابر شد.

وی همچنین در ارتباط تصویری با فرمانداران به عنوان رییس ستاد شهرستانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برخی کشور‌ها حتی جنگ‌های خود را جعل می‌کنند تا یک روحیه جهادی را در نسل‌های بعد ایجاد کنند و بتوانند یک حس تعلق نسبت به آرمان ملی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: هر چند که نگهداری و حفظ اسناد جنگ مهم است، اما بالاتر از آن نیروی انسانی و مدافعانی است که خطر را به جان خریدند تا از میهن و ناموسشان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های دفاع مقدس برخی از رزمندگان گمنام و ناشناخته ماندند و حتی پرونده‌ای را در هیچ جایی تشکیل ندادند تاکید کرد: باید به سراغ این گمنام‌ها و بی ادعا‌ها برویم و با ظرافت‌های هنری، ایثارگری آن‌ها را به نسل امروز نشان دهیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر هم گفت: شاخص‌ترین برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان، دیدار تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده معظم شهدا ست.

سرهنگ علیرضا غریبی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور با برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان در حسینیه عاشقان ثار الله بوشهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

وی مهمترین اتفاق در این مراسم را ارتباط زنده تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان همه استان‌ها دانست و ادامه داد: در این مراسم از فرمایشات و دستورات رهبر انقلاب اسلامی بهرمند خواهیم شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که دبیری ستاد را بر عهده دارد از بر پایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت هم خبر داد که سازمان‌ها، اداره‌ها و نهاد‌ها می‌توانند مشارکت کنند و زوایای مختلفی از جنگ، دفاع مقدس و نحوه خدمت‌رسانی را به مخاطبان نشان دهند.

در این نشست عنوان شد: صدا و سیما نیز رادیو نمایشگاه را برای انعکاس فعالیت‌های نمایشگاه راه‌اندازی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار