منتخب کشوری رشته نقاشی مسابقات پرسش مهر فرهنگیان:

ضرورت توجه به نقش رشته نقاشی در سطح هنرستان های فنی و حرفه ای

اسلامشهر (پانا) - منتخب کشوری رشته نقاشی مسابقات پرسش مهر فرهنگیان و دبیر هنرستان شهدای واوان آموزش و پرورش اسلامشهر به تشریح نحوه موفقیت خود در مسابقات پرسش مهر فرهنگیان سال 1399-1398 پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به نقش رشته نقاشی در سطح هنرستان های فنی و حرفه ای

زهره ایمانی دبیر هنرستان شهدای واوان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گقت و گو با پانا اظهار کرد: من فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه آراد اسلامی و کارشناسی ارشد پژوهش هنر دانشگاه الزهرا (س) هستم.

او در ادامه بیان کرد: بیست و دومین سال تدریسم را در آموزش و پرورش اسلامشهر آغاز کردم و سابقه سیزده سال تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر، دانشگاه شریعتی، دانشگاه هفده شهریور کرج و تربیت معلم را در کارنامه فعالیتهای خود دارم.

ایمانی افزود: طی دوره دانشجویی از میان تکنیک های تصویرسازی به تکنیک آبرنگ علاقمند شدم و پس از فارغ التحصیلی در کلاسهای آزاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ثبت نام کرده و مشغول آموزش شدم.

او تصریح کرد: به نظر من ضرورت دارد توجه به رشته نقاشی در سطح هنرستان های فنی و حرفه ای بیشتر شود تا دانش آموزان مستعد در این زمینه قادر به آموختن این هنر باشند تا در سطح آموزش عالی نیز بتوانند از نقش موثری برخوردار شوند.

منتخب کشوری رشته نقاشی پرسش مهر فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر اذعان کرد: هر ساله با مطرح شدن مسابقات پرسش مهر، ذهنم درگیر موضوع بود و با توجه به اهمیت آموزش هنرجویان سال گذشته با توکل بر خداوند متعال و ترغیب مدیر هنرستان شهدای واوان در این دوره از مسابقات شرکت کردم و موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار