وزیر کشور در بازدید از ستاد انتخابات کشور؛

آسیب شناسی انتخابات امروز، الگوی مناسبی برای ۱۴۰۰ خواهد بود

تهران (پانا) - دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از فرایند برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید و اظهار کرد: امروز به لطف خدای متعال و همت نیروهای نظارتی، اجرایی، امنیتی، انتظامی، رسانه ای و اطلاع رسانی و همه کسانی که در حوزه انتخابات به ما کمک می کنند، مرحله دوم انتخابات در ۸ استان، ۲۳ شهرستان و در ۱۰ حوزه انتخابیه برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آسیب شناسی انتخابات امروز، الگوی مناسبی برای ۱۴۰۰ خواهد بود

به گزارش وزارت کشور، وزیر کشور با بیان اینکه به لطف خدا، روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی وجود نداشته است؛ گفت: ویژگی این مرحله این است که با بیماری کرونا مواجه هستیم. لذا در این دور از انتخابات، مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایطی که اشاره شده بود رعایت شد.
وزیر کشور تصریح کرد: دستورالعمل های بهداشتی نظیر همراه داشتن خودکار شخصی، ماسک مورد تاکید قرار گرفته و همچنین امکانات ضدعفونی در شعب های اخذ رای گیری و همچنین امکان ایستادن در صف در نظر گرفته شده است.
وزیر کشور ابزار امیدواری کرد که با انتخابات سالم و قانونی که امروز خواهیم داشت و با آسیب شناسی دقیق؛ بتوانیم جمع بندی خوبی برای برگزاری انتخابات باشکوه ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشیم تا در صورت تداوم داشتن وضعیت کرونا در انتخابات ۱۴۰۰ ملاحظات و شرایط خاص خودش را در نظر بگیریم.
دکتر رحمانی فضلی یادآور شد:یکی از ماموریت های همه نیروی های ما امروز این است که تمام مواردی که می تواند برای آینده الگوی مناسبی باشد، احصا شود.
وزیر کشور در پایان از همه دست اندرکان امر انتخابات و به خصوص از مردم خوب ۱۰ حوزه انتخابیه که با نظم و انضباط در انتخابات شرکت می کنند، تشکر و خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور مردم در ساعت های تعیین شده، رای گیری انجام شود و در نهایت کار شمارش و اعلام نتایج را بموقع داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار