امام جمعه اردستان مطرح کرد:

مسئولان می‌توانند با بررسی مشکلات مردم موجب تقویت جامعه و دلگرم شدن آنها به نظام شوند

اردستان(پانا)-امام جمعه اردستان عنوان کرد سفرمسئولان استانی و کشوری می‌تواند موج امید را به دل مردم هدیه کند و مسئولان می‌توانند با بررسی مشکلات مردم موجب تقویت جامعه و دلگرم شدن آنها به نظام شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان می‌توانند با بررسی مشکلات مردم موجب تقویت جامعه و دلگرم شدن آنها به نظام شوند

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار کرد: شهادت امام سجاد در دو روایت روزهای ۱۲ و ۲۵ محرم ذکر شده است که باید شهادت ایشان را به عنوان فردی مهم در راه معرفی و زنده نگه داشتن کربلا گرامی بداریم.

وی افزود: حضرت سجاد (ع) با روشنگری و سخنانی که پس از کربلا داشت توانست دین جدش را احیا کند و نگذارد خون اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در کربلا هدر رود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: قرآن بیان کرده است که دشمنان دست از سر مسلمانان بر نمی‌دارند و به شکل‌های مختلف اعتقادات آنها را زیر سوال می‌برند که نمونه آخر آن را در توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام شاهد بودیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدام اهانت به پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: به یک چهارم مردم دنیا توسط یک فردی اهانت می‌شود و کشورهای متمدنی که خود را سردمداران بیان آزادی می‌دانند از وی حمایت می کنند.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) نقشه دیگری توسط آمریکا و اربابانشان است تا اعتقادات مسلمانان را تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام دارای هیچ منطقی نیستند و به دلیل اینکه نمی‌خواهند واقعیت‌ها را بپذیرند به اعتقادات مسلمانان حمله می‌کنند.

سفر مسئولان استانی و کشوری به شهرهای مختلف می تواند موج امید را به دل مردم هدیه کند

امام جمعه اردستان با اشاره به سفرهای استانی و کشوری مسئولان به شهرهای مختلف افزود: بعضی از این سفرها می‌تواند موج امید را به دل مردم هدیه کند و به شرطی که این سفرها نمادین نباشد مسئولان می‌توانند با بررسی مشکلات مردم موجب تقویت جامعه و دلگرم شدن آنها به نظام شوند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات جوانان در راه تشکیل خانواده تصریح کرد: در شهرستان اردستان زمین فراوان است که مسئولان باید با برطرف کردن مشکل مسکن و همچنین ایجاد اشتغال جوانان قدم مثبتی در این راه مهم بردارند.

حجت الاسلام دهشیری ضمن قدردانی از کادر سلامت در راه مبارزه با بیماری کرونا تاکید کرد: کرونا همچنان در جامعه قربانی می‌گیرد که مردم باید نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هر چه بیشتر در سلامت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند تلاش کنند.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار