تامین امنیت ۳۵۰۰ شعبه صندوق اخذ رأی با حضور بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس

تهران (پانا) - جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در ۸ استان و ۲۳ شهرستان کشور، گفت این انتخابات مانند سنوات گذشته در سایه امنیت بدون هیچ مورد خاصی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تامین امنیت ۳۵۰۰ شعبه صندوق اخذ رأی با حضور بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس

به گزارش سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در جلسه قرارگاه امام علی(ع) ناجا که صبح امروز (جمعه ۲۱ شهریورماه) با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی ناجا و ارتباط ویدئو کنفرانسی با ۸ استان کشور که انتخابات در آن برگزار می شود، انتخابات را یک عبادت دانست.

وی با شکرگذاری به درگاه خداوند از اینکه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه همکاران داده است، عنوان کرد: خدت به مردم و پوشیدن لباس مقدس نیروی انتظامی، بزرگترین توفیقی است که خدا به همه ما عنایت کرده، مردمی که خون دادند تا درخت تنومند انقلاب پابرجا باشد.

این مقام عالی انتظامی کشور با اعلام اینکه بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس تامین امنیت ۳۵۰۰ شعبه اخذ رای را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: امیدوارم انتخابات امروز که در ۸ استان و ۲۳ شهرستان کشور برگزار می شود همچون انتخابات سنوات گذشته پرشور و در سایه امنیت برگزار شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز انتخابات در ایران یک عبادت محسوب می شود، خطاب به فرماندهان ارشد این نیرو، گفت: هر رایی که توسط مردم به صندوق آراء ریخته می شود شما نیز در ثواب آن شریک خواهید بود.

وی گفت: فرمانده ناجا از تلاش های شما قدردانی می کند و این مسئله برای همه ما افتخار است همکارانی داریم که امنیت برای آنها بسیار مهم است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارکنان مجاهد و پرتلاش نیروی انتظامی که برای صیانت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آرامش مردم، با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ایثار و فداکاری می کنند، ثابت کردند که دریافت مدال "مجاهدان فی سبیل الله" از سوی فرمانده معظم کل قوا، افتخاری بزرگ برای ما به شمار می آید.

سردار رضایی در خاتمه با بیان اینکه امروز ما نتیجه برنامه ریزی و تلاش های چند روز گذشته خود را در خصوص این انتخابات خواهیم دید، ابراز امیدواری کرد: این انتخابات مانند سنوات گذشته در سایه امنیت بدون هیچ مورد خاصی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار