با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت:

بازدید از برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس زنجان

زنجان (پانا) - بازدید از برنامه های پیشگیرانه سال تحصیلی 99-98 با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور ، هیات همراه و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این بازدید طاهری نماینده سازمان برنامه و بودجه به اهمیت تخصیص اعتبار برای برنامه های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی در مدارس استان علی الخصوص مناطق حاشیه نشین و لزوم توجه ویژه استانداری به مدارس حاشیه شهر اشاره کرد.

این مقام مسوول همچنین از عملکرد آموزش و پرورش استان در خصوص اجرای مطلوب برنامه ها و طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس تشکر کرد.

در ادامه گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز به ارائه گزارشی از اجرای برنامه ها و طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس از جمله طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)، طرح یاریگران زندگی و توسعه و تجهیز مدارس حاشیه شهر پرداخت.

گفتنی است در پایان غیاثی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی هم ضمن قدردانی از توجه ویژه مسوولان کشور به مقوله آسیب ها و معضلات اجتماعی، گزارش مصور و مجلد برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس تهیه شده در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل را تقدیم طاهری نماینده سازمان برنامه و بودجه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار