۱۰۰ میلیارد تومان برای سیستم‌ گرمایشی مناطق سردسیر تخصیص پیدا می‌کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای سیستم‌ گرمایشی مناطق سردسیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ میلیارد تومان برای سیستم‌ گرمایشی مناطق سردسیر تخصیص پیدا می‌کند

مهراله رخشانی‌مهر در شبکه خبر از ابلاغ اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی به استان‌های محروم کشور برای تجهیز کلاس‌های درس خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار برای استان‌هایی، چون سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، لرستان و هرمزگان و دیگر استان‌هایی که در زمره مناطق محروم قرار گرفته اند، اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات لازم برای سیستم سرمایشی مناطق گرمسیر ادامه داد: بر همین اساس ۸۵ میلیارد تومان هم برای سیستم سرمایشی استان‌های گرمسیر کشور اختصاص پیدا کرده است.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه در ایام خاص شیوع ویروس کرونا سلامت دانش آموزان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: به همین منظور ۱۰۰ میلیارد تومان هم برای سیستم‌های گرمایشی مناطق سردسیر مورد توجه قرار گرفت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از ابلاغ اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای سرویس بهداشتی مدارس خبر داد و گفت: تا پایان سال۹۹، ۱۴ هزار کلاس درس را تحویل خواهیم داد و و برای مهر ۸ هزار کلاس جدید آماده شده است.

وی از کمک ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین در سال ۹۸ هم خبر داد، گفت: پیش بینی می‌کنیم در سال ۹۹، میزان کمک‌ها به ۲۱۰۰ میلیون تومان برسد و در ۶ ماهه اول ۴۰ درصد آن محقق شد و اجرای طرح آجر به آجر هم در این موضوع تاثیر بسزایی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار