اجرای طرح مهر با نشاط در استان یزد

یزد (پانا) _ کاروان تجهیزات ورزشی_بهداشتی به نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان یزد ارسال گردید.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مهر با نشاط در استان یزد

مططفی خلیلی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش یزد در پی اجرای طرح مهر نشاط برای چهارمین سال متوالی گفت: امسال به این طرح 10 میلیارد ریال اعتبار در قالب وسایل ورزشی و بهداشتی برای بالا بردن سرانه ی تحرک دانش آموزان و بحث کنترل وزن و چاقی آنها اختصاص داده شد تا بتوانیم 3 درصد اضافه وزن آنها را کاهش دهیم.

وسایل ورزشی یکسری وسایل استاندار همچون انواع راکت، انواع توپ، میز تنیس و.... میباشد که برای افزایش کیفیت و کمیت زنگ ورزش است. پروژه ای که امسال به ما اضافه شده است پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان است که یک طرح ملی محسوب میشود. در این طرح تمام دانش آموزان استان یزد در سه نوبت غربالگری BMI خواهند شد و این اطلاعات در سیستم سند بارگزاری خواهد شد و یکی از موارد بارم بندی نمره در درس تربیت بدنی نیز همکاری دانش آموزان در این پروژه که کوچ نام دارد میباشد.

طبق دستورالعملی که وزارت خانه ارسال کرده است درس و کلاس تربیت بدنی باید در تمامی مدارس چه دولتی وغیردولتی اجرا بشود. دبیران ورزش برای هر دو حالت حضوری و غیر حضوری آمادگی لازم را دارند تا به اجرای کلاس ها در هرشرایطی مانع بی تحریک دانش آموزان بشویم.

خبرنگار: امیرحسین امیری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار